Lukijat

lauantai 17. kesäkuuta 2017

Elämäni aakkoset


A - Etunimeni Annika 

B - Bussi. En omista autoa, joten kuljen aina matkat joukkoliikennettä käyttäen. 

C - CV. Käytän työnhaussa, Siellä on kaikki todistukseni, käydyt kursssit ja muu asian kannalta tärkeä materiaali.

D - DVD. Tykkään katsoa leffoja. 

E - Eläimet. Tykkään eläimistä todella paljon. Lähinnä sydäntäni ovat koirat.

F - Fresita. Ihana punainen juoma, mitä tuli nautittua ystävien kanssa. 

G - GPS. minun suuntavaistoni on todella huono. 

H - Hevoset. Rakastan hevosia <3 Ne ovat ihania! 

I - Innokkuus. Olen aina energinen ja innokas uusiin asioihin. 

J - Jääkiekko. Seuraan yleensä IV-divisioonaa ja MM-kisoja, jos Suomi pelaa. 

K - Koirat. Tykkään todella paljon koirista. Olen elämäni varrella omistanut muutaman koiran. 

L - Liikunta. Tykkään käydä kävelyillä, esim. lenkkeillä maastossa tai merenrannalla. 

M -  Metrilakut. Nämä ovat täydellinen kesäherkku. Tänä kesänä jo muutaman kerran saanut niitä, ja ne ovat hyviä. 

N - Nenäliinat, niitä pitää aina olla laukussa. Olen niin tunteellinen.

O - Onnellisuus. Voin sanoa, että tällä hetkellä olen todella onnellinen. 

P - Sukunimeni Peltonen. 

Q - Quorn. Tätä haluan maistaa.

R - Rakkaus. Tänä vuonna minua kosittiin. Sanoin tahdon <3 

S - Sade. Etenkin kesäiltana, jos sataa ja sade rummuttaa kattoon, siihen ääneen on hyvä nukahtaa. Se rauhoittaa. 

T - Kihlattuni etunimi alkaa tällä kirjaimella. 

U - Uskollisuus. On minulle todella tärkeä asia. Että on toiselle uskollinen. 

V - Vierailut. Tykkään kutsua meille ihmisiä kylään. Tänäkin kesänä on jo muutaman kerran käynyt ystäviä kylässä, ja todella mukavaa on ollut. 

W - Wau! Innostun helposti, ja olen tunteella mukana erilaisissa jutuissa. 

X - Levykauppa X. Käydään aina joskus katsomassa levyjä. 

Y - Ystävyys. Minulle todella tärkeitä. Ystävät ovat elämän suola. 

Z  - Zoo. Eläintarha. Tykkään käydä korkeasaaressa katsomassa eläimiä. 

Å - Åbo. Turkuun. Kesällä mennään Naantalin kylpylään lomareissulle. 

Ä - Äiti. Tärkeä ihminen minulle. 

Ö - Öttimöttiäinen. Sanon kaikkia pieniä lentäviä öttimöttiäisiksi.

3 kommenttia: