Lukijat

tiistai 19. syyskuuta 2017

Syksyisiä kuulumisia


 Tervetuloa syksy ja parempi olo :) 
Olen siis ollut muutaman viikon kipeänä, keuhkokuumeessa. 
On ollut pakko ottaa rennosti, ja levätä.

Nyt muutaman päivän aikana olo on kyllä parantunut todella paljon.
Antibiottikuuri loppuu tänään.. 
Nyt jo pikkuhiljaa olen alkanut liikkua enmmän, ja olo on sen mukaisesti ollut parempi, vielä kuitenkaan mitään pitkiä lenkkejä ole ollut suunnitelmissa, pieniä kävelyjä, että saa raitista ilmaa. 

Sairaslomani aikana olen lukenut, tehnyt käsitöitä ja ollut sisällä aika pitkälti. Onneksi olen saanut paljon apua.  
Olen pyrkinyt syömään terveellisesti, kiivejä, banaaneja, täysjyvämuroja, ja tietenkin kunnon ruokaakin olen syönyt. Nyt rupeaa jo ruoka maistumaan, mikä on todella positiivista. 

Nämä syksyiset kuvat postauksessa olen ottanut Kivenlahdesta, kun kävin vähän kävelemässä. Syksyn tulon huomaa jos selvästi, ja se on todella kaunista aikaa, kun puut hohtavat kaikissa erilaisisa väreissä.



Puolukkavispipuuroa, nams<3




 Alla on kuvia tuomisista viikonlopun Helsingin reissulta,  Kävin vähän hemmottelemassa itseäni 
Kävin nimittäni Helsingin kampissa Kaakaopuussa ostamassa muutaman suklaakonvehdin, Ne ovat todella ihania! Suosittelen suklaan ystäville. 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti