Lukijat

lauantai 16. helmikuuta 2019

Minulla selkäkipua?


Jotenkin en ole ikinä mieltänyt itseäni sellaiseksi ihmiseksi,  jolla voisi olla selkä kipeä.
Nyt kuitenkin raskauden jälkeen tilanne on muuttunut radikaalisti.



Nimittäin olen käynyt nyt viimeisen kuukauden aikana lääkärissä, koska minulla selkä niin kipeä, etten selviä ilman kipulääkkeitä.

Minulla oli lääkäriin menneessä sellainen ajatus, että nyt ei ole kaikki kohdallaan, ja osuin oikeaan. Vaistoni sanoi, että jotain on vialla ja olihan siellä!

Muutaman lääkärikäynnin ja magneettikuvauksen jälkeen kävi ilmi, että selässäni on lievää skolioosia, ja minulla on välilevyjen rappeuma alaselässä.
Joskus aamuisin selkä on niin kipeä, ettei meinaa päästä olleenkaan liikkeelle.
Särky on jo ruvennut vaikuttamaan päivittäiseen jaksamiseen, ja sosiaalisiin suhteisiini.

Tällä hetkellä tilanne on se,  että tarvittaessa kipulääkkeitä.

Olen iloinen siitä, että syy selkäkivuilleni selvisi ja nyt niitä pystyy hoitamaan oikein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti